معاون استاندار کرمانشاه: رضایتمندی اربابرجوع و کارکنان محور امور اداری استان باشد

روزنگارآنلاین، جلیل بالایی روز سهشنبه در جریان بازدید از سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با همراهی مدیرکل امور اداری و مالی و مدیر شبکه دولت و فناوری اطلاعات استانداری، ضمن حضور در جمع مدیران توسعه این سازمان، به بررسی مسائل و چالشهای اداری پرداخت.
وی هدف از سرکشی به ادارات و دستگاههای اجرایی را بررسی مستقیم مشکلات، شناسایی گلوگاهها و تلاش برای رفع موانع دانست و تأکید کرد: کارآمدی امور اداری نقش مهمی در بهبود فرآیند خدمترسانی به مردم دارد.
بالایی با اشاره به اهمیت تکریم نیروی انسانی و پاسخگویی مؤثر به مراجعان افزود: باید ساختار اداری بهگونهای طراحی شود که رضایت کارکنان را بهعنوان زیربنای انگیزه خدمت تقویت کند و این انگیزه به ارتقاء کیفیت پاسخگویی به اربابرجوع منجر شود.
وی تأکید کرد: خدماتدهی به اربابرجوع باید ارزشگذاری شود و این ارزش، معیار ارزیابی عملکرد ادارات باشد. در همین راستا، تکریم کارکنان نیز باید بهعنوان مقدمهای برای تکریم اربابرجوع تقویت شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه همچنین با اشاره به جامعه هدف سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار کرد: کشاورزان یکی از مهمترین مخاطبان این سازمان هستند و باید با ارائه خدمات مؤثر، شفاف و بهموقع، حس اعتماد و رضایتمندی در آنها تقویت شود.
بالایی خاطرنشان کرد: مجموعه استانداری از برنامههایی که در راستای ارتقاء بهرهوری و رضایت عمومی باشند، حمایت خواهد کرد.
در استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، حدود ۱۵۰ هزار نفر به عنوان بهره بردار بخش کشاورزی فعالیت دارند.
برچسب ها :روزنگار ، روزنگارآنلاین ، کرمانشاه ، معاون استاندار کرمانشاه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰